Miturut Ancas Tujuane Iklan dibedakake dadi 2 yaiku

Miturut tujuan utawa ancase iklan iku dibedake dadi 2 (loro) yaiku;

  1. iklan komersial lan
  2. iklan layanan masyarakat.

pontren.com – assalaamu’alaikum wa rahmatullahi wa barakatuhu, dalam bahasa Jawa, arti ancas atau ancase adalah tujuan atau tujuannya.

Jadi dalam hal ini kita hendak membahas apa itu tujuan dari iklan atau pariwara dengan menggunakan bahasa Jawa.

Iklan iku salah sawijining sarana informasi kanthi ancas mbentuk kesadaran lan pengetahuan bab produk utawa fitur-fitur saka produk kang wis ana.

Jadi iklan adalah salah satu sarana informasi dengan tujuan membentuk kesadaran dan pengetahuan mengenai produk ataupun fitur dari produk yang sudah eksis atau ada.

Miturut Ancas Tujuane Iklan dibedakake dadi 2 yaiku;

1) Iklan Komersial

Iklan komersial mengku tujuan kanggo nawakake sawijine prodhuk barang lan jasa. Iklan komersial mengandung tujuan untuk menawarkan sebuah produk barang dan jasa.

Lire ndayani masyarakat minangka pangsa pasar supaya ketarik, rumangsa butuh, lan wusanane gelem tuku utawa nggunakake barang lan jasa sing ditawakake.

Agar memberikan kekuatan kepada masyarakat sebagai pangsa pasar agar tertarik, merasa membutuhkan, dan pada akhirnya mau membeli atau menggunakan barang dan jasa yang ditawarkan.

Tuladhane: iklan kang isine nawakake panganan, obat, klambi, lan sapanunggalane.
Contoh iklan komersial dalam Bahasa Jawa misalnya iklan yang isinya menawarkan makanan, obat, pakaian dan lain sebagainya.

2) Pariwara Iklan Layanan Masyarakat

Pariwara utawa Iklan layanan masyarakat minangka perangan saka kampanye sosial kang tujuane adol gagasan kanggo kepentingan sosial lan pelayanan tumrap masyarakat.

Iklan layanan masyarakat sebagai bagian dari kampanye sosial yang bertujuan menjual gagasan untuk kepentingan sosial dan pelayanan kepada masyarakat.

Biasane arupa ajakan, pranyatan, utawa himbauan marang masyarakat kanggo nindakake utawa nyegah sawijining pakarti kanggo kepentingan umum.

Lazimnya berupa ajakan, pernyataan ataupun himbauan kepada masyarakat untuk melakukan atau mencegah sebuah perilaku untuk kepentingan umum.

Tuladha iklan layanan masyarakat, umpamane:

  • ajakan supaya ora mbuwang larahan sembarangan, milah larahan miturut jinise,
  • nyegah perkawinan dini,
  • milih kontestan tartamtu samangsa dianakake pemilihan,
  • lan sapanunggalane.

Contoh iklan layanan masyarakat misalnya;

  • Ajakan agar tidak membuang sampah sembarangan, memilah sampah menurut jenisnya;
  • Mencegah pernikahan usia dini;
  • Memilih peserta tertentu pada saat ada pemilihan;
  • Dan lain sebagainya.

Demikianlah tujuan pariwara iklan dalam bahasa Jawa yaiku ancase iklan ana 2 (loro) yaiku komersial lan layanan masyarakat.

Maturunuwun sudah mampir, wilujeng dalu, selamat malam dan wassalamu’alaikum.

Tinggalkan komentar