Panyandra Pamidhangane lan Tegese Basa Jawa

panyandra pamidhangane
Share

Tembung panyandra pamidhangane lan tegese basa Jawa, pamidhangan candrane yaiku nraju mas tegese basa Jawa pamidhangan yaiku pundhak, nraju mas yaiku kaya traju timbangan bangsane mas-masan.

pontren.com – assalaamu’alaikum wa rahmatullah wa barakatuh, selamat pagi para siswa siswi SD SMP SMA maupun murid pada Madrasah Ibtidaiyah Tsanawiyah dan juga Aliyah.

Kali ini kita akan membahas mengenai ungkapan kata bahasa Jawa yang bersifat memuji bagian tubuh manusia.

Yang dalam Bahasa Jawa kita menyebutnya dengan panyandra perangane awak.

Yang mendapatkan ungkapan pujian kali ini adalah bagian tubuh manusia yaitu bahu. Panyandrane perangane awak cinandra nraju mas yaiku pamidhangan yang artinya adalah bahu.

Kenapa candrane pamidhangan nraju mas?

Berikut ulasannya

Tegese pamidhangane nraju mas, tuladha ukara Basa Jawa

Untuk memahami pujian bagian tubuh manusia berupa bahu atau pundak menggunakan kata nraju mas maka kita perlu mengetahui arti kata dalam ungkapan ini satu persatu.

Pamidhangan tegese basa Jawa yaiku pundhak, perangane awak antaraning gulu karo bau artinya adalah pundak yaitu bagian tubuh antara bahu dengan leher.

Nraju asale saka tembung traju, yaiku timbangan artinya adalah alat untuk menimbang

Mas tegese yaiku araning logam warnane kuning nduweni aji larang regane.

Jadi tegese pamidhangane nraju mas yaiku pundhak kang becik, bentuk pundak yang bagus karena seimbang antara kiri dan kanan.

Gawea ukara nganggo tembung pamidhangane nraju mas! Berilah contoh kalimat dalam Bahasa Jawa tentang pujian untuk bentuk pundak yang bagus.

Aku nduwe kanca jenenge Setyorini, ayune kaya dewi Kamaratih, tangane nggendewa pinenthang lan pamidhangane nraju mas. Artinya saya mempunyai kawan namanya Setyorini, cakepnya seperti dewi kecantikan, tangannya bagai busur yang ditarik, pundaknya seimbang kiri dan kanan.

Contoh lain kalimat bahasa Jawa ungkapan kata pujian untuk pundak misalnya adalah sebagai berikut;

Bocah kuwi pamidhangane nraju mas artinya anak itu pundaknya indah/bagus/seimbang antara yang bagian kiri dengan bagian yang kanan.

Demikianlah informasi tentang panyandra pamidhangane, panyandrane pamidhangan lan tegese Basa Jawa, tuladha ukara contoh kalimat beserta artinya dalam bahasa Indonesia.

Terima kasih sudah berkunjung, salam kenal, selamat pagi dan wassalamu’alaikum.


Share

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan.