Wong Adol Pitik Padha Disrimpungi

Wong Adol Pitik Padha Disrimpungi

Wah, wingi pasar ana geger-gegeran, wong adol pitik padha disrimpungi, wong adol krambil dikepruki, wong adol tempe diwudani, wong adol mbako diambungi.

pontren.com – assalaamu’alaikum wa rahmatullahi wa barakatuhu, cangkriman ana ing ndhuwur kalebu jinise cangkriman blenderan utawa plesetan. Teka- teki (tebak-tebakan berbahasa Jawa) diatas masuk dalam kategori cangkriman blesedan.

Apa itu cangkriman blenderan utawa cangkriman plesetan? Yaiku cangkriman sing batangane ngemu srekalan utawa plesedan, dudu ukara sing muni. Ngemu teges liya,nanging ukarane mleset.

Cangkriman plesedan / blenderan adalah teka teki atau tebak-tebakan bahasa Jawa yang mengandung maksud untuk menjebak, memplesetkan, bukan kalimat yang sebagaimana dalam pertanyaan. Mengandung arti lain namun jawabannya atau kalimatnya meleset dari perkiraan.

Tegese lan Bedhekane Cangkriman Wong Adol Pitik Padha Disrimpungi Tegese Yaiku

Dalam hal ini tegese utawa batangane cangkriman blenderan sing unine Wong wong sing adol pitik mau sikile Padha disrimpungi yaiku sikil pitik sik di srimpung, dudu sikile wong kang adol (pitik).

Mengacu kepada kamus bahasa Jawa, disrimpungi asale saka tembung lingga srimpung kang ateges tali (tampar) dianggo nalèni sikil. Artinya disrimpung berasal dari kata srimpung, yang artinya adalah tali. Berfungsi untuk mengikat kaki.

Dalam model lain cangkriman ini juga berbunyi Wong-wong sing adol pitik mau sikile Sing disrimpungi sikile pitik, padha disrimpungi dudu wonge sing bakul.

Tentunya penjual ayam akan mengikat kaki dagangannya ini dengan maksud agar tidak lari-lari dan memudahkan jika ada orang yang hendak melihat dan menimbang bobotnya.

Umumnya ayam yang diikat talinya adalah ayam kampung. Alasannya karena dia lebih aktif dan cepat serta taktis dalam bergerak. Meski begitu, dalam rangka antisipasi, penjual ayam juga adakalanya mengikat ayam lehor atau ras supaya tidak merepotkan kala sedang berjualan.

Sama juga dengan pertanyaan cangkriman blenderan yang sejenis sebagaimana berikut ini. Jawaban untuk kelanjutan dari cangkriman blenderan ini adalah sebagai berikut;

wong adol krambil dikepruki tegese kambile sik dikepruki, dudu wonge.
wong adol tempe diwudani tegese yaiku tempene sik diwudani, dudu wong sing dodol tempe.
Lan menawa ana wong adol mbako diambungi tegese yaiku mbakone sing diambungi, dudu bakule mbako.

Demikianlah cangkriman plesetan basa Jawa ana wong adol pitik sikile disrimpunge lengkap dengan jawabannya atau batangane tegese lan bedhekane. Maturnuwun sudah mampir ke blog sederhana ini, salam kenal wilujeng siang dan wassalamu’alaikum.

Postingan baru : Kami usahakan Jadwal hari Senin dan Jumat akan ada tambahan postingan artikel baru. Terima kasih sudah menyimak. saran dan kritik serta sumbangan artikel kami tunggu. contact info : cspontren@yahoo.com twitter : PontrenDotCom FB : Gadung Giri

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *

*