Pengalaman Dibedakake Dadi Loro Nengsemake Nrenyuhake, Tuladha

Share

Pengalaman Dibedakake Dadi Loro yaiku Pengalaman sing nyenengake lan Pengalaman sing nrenyuhake tantri basa jawa kelas 3 tuladha tuladhane ambek arti terjemah Bahasa Indonesia.

pontren.com – assalaamu’alaikum, Pengalaman dibedakan menjadi dua yaitu pengalaman yang menyenangkan dan pengalamaan yang menyedihkan dalam buku tantri Bahasa Jawa kelas 3 contoh-contohnya dengan terjemahan kedalam Bahasa Indonesia.

Saben bocah mesthi nduweni pengalaman. Pengalaman bisa dibedakake dadi loro kaya sik nang nduwur kae mau. Setiap anak pasti memiliki pengalaman. Pengalaman bisa dibedakan menjadi dua sebagaimana diatas tadi.

apa Kang diarani pengalaman Kang nengsemake? Apa iku pengalaman kang nyenengake? Yaiku pengalaman sing isine kedadeyan- kedadeyan nengsemake (nyenengake).

apa yang di sebut pengalaman yang menggembirakan? Apa itu pengalaman yang menyenangkan? Yaitu pengalaman yang isinya kejadian-kejadian yang menggembirakan.

Pengalaman nengsemake kuwimesthi ana rasa sing seneng, pengalaman yang menyenangkan itu mesti ada rasa yang membuat gembira.

sebutna 5 wae tuladha pengalaman sing nyenengake! Sebutkan 5 saja contoh pengalaman yang menyenangkan!

ing ngisor iki kalebu pengalaman kang nengsemake yaiku kayata katulis sakbanjure. Dibawah ini yang termasuk pengalaman yang menyenangkan sebagaimana tulisan berikut ini.

Tuladha pengalaman sing nyenengake nrenyuhake

Tuladha pengalaman sing nyenengake contone misale yaiku plesiran ing telaga, melu kegiatan pramuka, dolanan, karo kanca, jajan sate nang kutha, tuku klambi anyar nang pasar, lan sapanunggale.

Contoh pengalaman yang menyenangkan contohnya misalnya yaitu piknik di telaga, ikut kegiatan pramuka, bermain dengan teman, jajan sate di kota, membeli baju di pasar, dan lainnya yang semisal.

Apa iku Pengalaman sing nrenyuhake? yaiku Pengalaman sing isine kedadeyan-kedadeyan sing gawe susahe ati (nyedhihake). Apakah pengalaman yang menyedihkan? Yaitu pengalaman yang isinya kejadian kejadian yang membuat hati susah (menyedihkan).

sebutna 5 wae tuladha pengalaman sing nrenyuhake! Sebutkan 5 saja contoh pengalaman yang menyedihkan!

Tuladha pengalaman sing nrenyuhake contone yaiku tiba saka sepedha, ora dadi juara kelas, nandang lara, pulsa telepon entek, sandale jebat, kalah lomba, lan sapanunggale.

Contoh pengalaman yang menyedihkan contohnya yaitu jatuh dari sepeda, tidak menjadi juara kelas, sedang menderita sakit, pulsa telfon habis, sandalnya putus, kalah dalam lomba dan lain sebagainya yang semisal.

Mekaten informasi kang gegandengan ambek pengalaman urip saben ndino, ana kang nyengsemake lan ana uga kang nrenyuhake, sak mestine saben uwong wis tau ngalami kedaden loro kuwi mau.

Demikian informasi berkaitan dengan pengalaman hidup setiap hari, ada yang menyenangkan, adapula yang menyedihkan, mestinya setiap orang sudah mengalami dua kejadian ini.

Akhirnya selamat belajar mempelajari alias nyinaoni lan njawab wangsulan pitakon ono ing tantri basa jawa kelas 3. Salam kenal dan wassalaamu’alaikum wa rahmatullah wa barakatuh.


Share

Mumtaz Hanif

salam blogger

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *