Tegese Tembung Saroja Tuladha Ukara Artinya Contoh Kalimat

Share

Tegese Tembung Saroja tuladha ukara artinya contoh Kalimat dalam Basa Jawa terjemahnya Bahasa Indonesia.

pontren.com – assalaamu’alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh, wilujeng siang para rawuh, Tegese Tembung saroja yaiku tembung loro kang padha tegese utawa meh padha tegese kang lumrah dianggo bebarengan.

Artinya, kata seroja adalah dua kata yang memiliki arti sama atau hampir sama yang biasa digunakan bersama-sama.

Jadi maksudnya adanya 2 buah kata yang mempunyai arti atau makna yang sama atau setidaknya sangat mirip dan pemakaiannya secara bersamaan.

contoh Tuladha tembung saroja lan tegese lengkap

gawea tuladha tembung saroja 5 utawa 10 wae lengkap arti lan tegese. Buatlah contoh kata saroja lima buah atau 10 kata beserta dengan maksud terjemahnya!

Bagas Waras tegese yaiku Sehat, Kuat
Arum Wangi maksudnya adalah Mambu Wangi (harum)
Suka Rena artine Seneng (gembira)
Tambal Sulam tegese Nembel (menambal)
Asih Tresna tegese yaiku Welas (kasih sayang)

Sabar Drana tegese yaiku Sabar, ora gampang nesu
Solah Bawa artine yaiku Obahe Awak (gerakan/bahasa tubuh)
Sembah Sujud tegese Nyembah (menyembah)
Ajur Mumur maknane Remuk (hancur)
Andhap Asor maksute Ngasor (sopan santun)
Sapa Aruh tegese Nggunem (menyapa)

Tuladha ukara tembung Saroja

Menawa ana pitakonan nang soal ujian utawa ulangan kang unine “ gawea ukara nganggo tembung saroja!” artinya, jika saja ada pertanyaan dalam ujian ataupun pada ulangan yang berbunyi,”buatlah kalimat menggunakan kata saroja!”

Berikut ini adalah contoh kalimat saroja dalam Bahasa Jawa;

Mugi saget pepanggihan wonten sanes wekdal bagas waras artinya semoga bisa bertemu pada lain kesempatan dalam keadaan yang sehat wal afiat.

Sak bubare adus, awake Sabila arum wangi, artinya setelah mandi badannya sabila beraroma harum.

Bocah bocah mangkat ndelok pilm kanthi manah suka rena artinya anak-anak berangkat melihat film dengan hati riang gembira.

Saking duwite wis mepet, sragame sekolah Bima wis akeh tambal sulam, artinya karena kondisi keuangan yang mepet, seragam sekolah bima sudah banyak tambalannya.

Aku asih tresna marang sliramu amarga atimu kang apik, pasuryanmu kang ayu, saya menyayangimu karena hatimu yang baik dan wajahmu yang jelita.

Solah bawane penari kang ana panggung katon luwes lan mbungahake para sutresna kang mirsani, bahasa tubuh penari yang ada pada panggung tampak luwes dan membuat senang para hadirin yang melihat.

Mergo manut ambek simbahe kang gumedhe, pak petugas marai bubrah warunge, bisnise ajur mumur. Karena menuruti neneknya yang sombong, pak petugas membuat rusak tokonya, bisnisnya hancur berantakan.

Mekaten informasi sesambetan tembung saroja tegese tuladhane ukara basa Jawa, salam kenal, wassalaamu’alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh.


Share

Mumtaz Hanif

salam blogger

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *