Bapak Pucung Dudu Gelang Dudu Kalung Batangane Cangkriman

Bapak Pucung Dudu Gelang Dudu Kalung Batangane Cangkriman

Bapak Pucung Dudu Gelang Dudu Kalung, seneng ndemok dhadha, weteng uga digrayangi, pucung rampung sing digayuh nuli mbayar batangane cangkriman sinawung tembang iku yaiku stetoskop kalebu jenise macapat pocung.

pontren.com – assalaamu’alaikum wa rahmatullahi wa barakatuhu, wilujeng enjang selamat pagi para pembaca dunia maya yang budiman. Semoga sehat selalu dan lancar dalam semua urusan.

Kali ini kita akan membahas tentang cangkriman tembang macapat bapak pocung utawa pucung sing jawabane utawa batangane yaiku stetoskop.

Stetoskop yaiku piranti kang digunakake para tenaga kesehatan kanggo ngrungokne suwara organ sajroning awak kayata jantung, nadi, pencernaan lan paru paru.

Stetoskop adalah alat yang digunakan para tenaga medis untuk mendengarkan suara organ di dalam tubuh, seperti denyut jantung, nadi, organ pencernaan, dan paru-paru

Bagaimana jawaban cangkriman bisa seperti itu?

Untuk mengetahui dan memahami bagaimana Jawaban dari teka teki lagu macapat berbahasa Jawa ini semestinya kita juga paham setiap tembung (kata) yang ada dalam tembang pocung ini.

Mari kita bahas satu persatu.

Batangane Tembang Bapak Pucung Dudu Gelang Dudu Kalung

Jadi yang menjadi pertanyaan atau petunjuk pertama, dudu gelang dudu kalung, gelang kalung. Yaiku mas masan utawa barang kang aji biasane dienggo ana ing tangan utawa gulu supaya nambahi endahing wong kang nganggo.

Artinya gelang kalung merupakan perhiasan, lazimnya dari emas agar semakin tampak memukau orang yang memakainya.

Namun barang ini hanya mirip seperti itu, dalam hal bentuknya.

Petunjuk kedua agak membuat otak traveling, yaitu seneng ndemok dhadha, weteng uga digrayangi, tegese yaiku senengane ndemoki dhadha manungsa. Ora mesti mung kenya, ananing uga wong lanang. Kalebu weteng kang digrayangi, yaiku di demek-demek.

Petunjuk kedua adalah suka menyentuh bagian dada dan menggrayangi bagian perut.

Jadi saat petugas medis atau kesehatan akan mendengarkan detak jantung, paru paru dan sebagainya dengan menempelkan stetoskop pada area dada dan juga perut. Entah bagaimana jika pemilik dada itu tebal, apakah bisa suaranya bisa jelas kedengaran pada telinga sang pemeriksa.

Pocung rampung sing digayuh nuli mbayar, tegese yaiku nalikane wis rampungan, purna anggone nyambut gawe kanthi ndemoki dhadha lan nggarayangi weteng.

Digayuh asale saka tembung lingga gayuh, tegese yaiku kang dikerjakne, dilakoni, ditangani. Artinya digayuh adalah yang ditangani dalam artian tadi yang kena raba bagian dada serta perutnya.

Nuli mbayar tegese yaiku sawise rampung sabanjure menehi duwit marang dokter utawa bidan, perawat utawa petugas administrasi.

Nuli artinya adalah selanjutnya atau setelah itu. Maksudnya yaitu selesai kegiatan pemeriksaan dengan menempelkan stetoskop ke bagian dada serta perut dan melakukan analisa kemudian melakukan tindakan medis.

Selesai semuanya maka pasian akan membayar biaya pengobatan.

Demikian informasi tentang batangane cangkriman sinawung tembang macapat bapak pucung dudu gelang dudu kalung bedhekane yaiku stetoskop. Jangan mikir yang jorok ya, apalagi bayangan mangku purel. Jauhkan pikiran anda dari hal itu.

Maturnuwun sudah mampir, wilujeng enjang salam kenal dan wassalamu’alaikum.

Tentang

salam blogger

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *

*