Ana Wong Sing Adol Mbako Diambungi Tegese Cangkriman

ana wong sing adol mbako diambungi
Share

Cangkriman Basa Jawa unine yaiku Ana Wong Sing Adol Mbako Diambungi Tegese Batangane utawa bedhekane yaiku sing diambungi dudu bakule, ananging mbako sik diambung ben reti ambune aromane lan citra rasane.

Pontren.com – assalaamu’alaikum wa rahmatullahi wa barakaatuh, wilujeng dalu, selamat malam para pelajar pada sekolah dasar maupun menengah baik SD SMP maupun SMA.

Kali ini kita akan membahas mengenai sebuah cangkriman yang bunyinya atau ukarane yaiku ana wong sing adol mbako diambungi, kalebu contoh cangkriman blenderan utawa plesedan/plesetan.

Apa tha cangkriman blenderan kuwi?

Cangkriman blenderan yaiku bedhek-bedhekan basa Jawa kang awujud plesetan pitakonan kanggo ngecoh lawane.

Jadi dalam tebakan kata bahasa Jawa yang mengatakan bahwa ada penjual tembakau diciumi. Masuk dalam kategori tebakan kata bahasa Jawa berupa plesetan.

Apa itu tebakan bahasa Jawa plesetan atau blenderan? Yaitu suatu teka teki bahasa Jawa yang berupa tebak-tebakan yang berupa plesetan pertanyaan untuk mengecoh lawan bermain.

Dadine batangane cangkriman iku mau yaiku sing diambungi mbakone, dudu bakuli. Jawaban tebak tebakan kali ini adalah yang diciumi bukanlah penjualnya, namun tembakau yang hendak dibeli.

Jadi jangan anda masuk dalam jebakan pertanyaan ini. Kalau ada soal pertanyaan seperti itu bedhekane yaiku sing diambungi mbakone dudu bakule mbako.

Ana Wong Sing Adol Mbako Diambungi Tegese Cangkriman yaiku sing diambungi mbakone dudu bakul mbako

Zaman saya kecil, ada tetangga yang menjual tembakau, biasanya menggunakan plastik untuk membungkus tembakau ini.

Satu plastik kalau tidak salah namanya sak kempleng. Kira kira selebar setengah buku tulis.

Selain tembakau juga menyediakan garet (kertas untuk membungkus tembakau menjadi asap kebal kebul) dan juga cengkeh produksi pabrik. Entah pabrik besar atau rumahan. Saya lupa apa merknya.

Demikianlah informasi mengenai cangkriman bakule mbako diambungi, maksute yaiku mbakone diambung ben reti ambune lan citra rasane enak opo apek. Dudu bakule mbako.

Sansoyo nek bakule mbako uayu. Isoh geger dunia persilatan mergo gunem rasan rasanan wong kang heboh ono wong dodolan mbako sing ayu diambungi wong kang tuku.

Reti dewe sik biasane ud*ud wong lanang-lanang. Terima kasih sudah mampir, salam kenal, wilujeng dalu dan wassalamu’alaikum.


Share

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan.